« Ekim 2017 »
Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Paz
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
  
 

ÇOK AMAÇLI SALON KULLANIM YÖNERGESİ

1- Bu yönergenin amacı Çok Amaçlı Salon’un kullanım prosedürünü tanımlamak ve salonda yapılacak etkinliklerin aksaklıklara ve çakışmalara yol açmadan planlamasını ve yürütülmesini sağlamaktır.

 2- Çok Amaçlı Salon’un kullanımı İlkokul – Ortaokul Müdürü Ali ATASEVER’in sorumluluğundadır. (Bu yönergede “Sorumlu Müdür” olarka anılacaktır.)

3- Sorumlu müdürün görevi : birimlerin akademik takvimine ve yapılacak etkinliklere göre yıllık takvimi ve haftalık programı yapmak, bu yönerge hükümlerine göre usulüne uygun olarak yapılan talepleri değerlendirmek, etkinliklerle ilgili yapılması gereken hazırlıklar için görevlendirmeler yapmak ve yapılmasını sağlamak, yıllık takviminden ve  "Çok Amaçlı Salon Etkinlik Tablosunu" web sitesinde ve salon panosunda güncel olarak ilan edilmesini sağlamak, salonun ekipmanlarının kullanıcılar tarafından düzenli, sağlam ve eksiksiz olarak teslim alınıp teslim edilmesi için gerekli önlemleri almaktır.

4- Eğitim – öğretim yılının başında ve gerektiğinde, Genel Müdür’ün gözetiminde ilgililerle birlikte, akademik takvime göre planlanan etkinlikler yıllık takvime işlenir ve web sitesinde ilan edilir.

5- Salon kullanım talabinde bulunacak kişi veya birim, web sitesinde bulunan yıllık takvimi ve "Çok Amaçlı Salon Etkinlik Tablosunu" da göz önünde bulundurarak, web sitesinden de temin edilebilen ekteki “ Çok Amaçlı Salon Talep Formu”nu doldurarak  ilgili birim amirinin onayı ile Sorumlu Müdür’e verir. Sorumlu Müdür’ün onayı ile etkinlik programa girmiş olur.

6- Öngörülmeyen ve salonun kullanımını gerektiren bir durum ortaya çıktığında, Genel Müdür’ün talimatı ile tahsis işlemi iptal edilebilir. Bu durumda talep sahibinin tercihi doğrultusunda uygun başka bir tarihe kaydırma yapılır.

7- Planlanmış etkinliklerle ilgili değişiklikler Sorumlu Müdür’e bildirilmelidir.

8- Etkinlik sorumlusu, salonun etkinlik sırasındaki kullanımı ve düzeninden, etkinlik sonrasında ise salonun düzenli bir şekilde teslim edilmesinden sorumludur. Salona ve salonda kullanılan malzemelere verilecek zararlardan etkinliği gerçekleştiren kişi ve/veya bölüm sorumlu olacaktır.

9- Bu yönerge hükümlere uyulması için okul idaricileri gerekli önlemleri alır.

10- Bu yönerge Antakya Ata Koleji  Vakfı Yönetim Kurulu tarafından hazırlanmış olup ve 09.01.2014 tarihli toplantıda alınan kararla yürürlüğe girmiştir.

 

EK: Çok Amaçlı Salon Kullanım Talep Formu’nu indirmek  için tıklayınız.

 

Copyright © 2012 Özel Antakya Ata Koleji
Hükümet Cad. No:6 31070 Antakya / HATAY
Tel: +90 326 215 11 14 (Santral) - +90 326 214 75 81
Fax: +90 326 213 85 59